~Troll

Trollu malejąca ilość minut nie jest równoznaczna z malejącą ilością załatwionych spraw to nie ma nic wspólnego, a gdybyś rozumiał czym się zajmuje spółka pojąłbyś że może algorytmy się uczą, doskonalą i sprawniej obsługują interesantów i szybciej obsługują sprawy.

Jak można tak kłamać w żywe oczy?
Liczba obsłużonych spraw:
We wrześniu 649 tys, zmalała w stosunku do sierpnia o 13,8%,
w sierpniu 745 tys i zmalała w stosunku do lipca o 14,27%. W lipcu było 872 tys.
Spadek obsłużonych spraw lipiec wrzesień to 25,6%, czyli więcej niż ilość minut.
Ale ty doskonale pojmujesz czym się zajmuje spółka, ale nie potrafisz liczyć i algorytmy jakoś słabo się uczą i wolniej obsługują sprawy bo ilość spraw bardziej spadła niż ilość minut. (dane z raportów spółki)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.