Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Przede wszystkim łączna sprzedaż SH 2 mierzona przyxhodami bedzie ok.5x wyzsza niż FP2. To raz. Dwa , że FP2 wpierw musiał pokryć niemałe koszty , które poniósł a dopiero teraz zarabia,ale xo to za zarobek na 80 pozycji na steam i bez perspektywy dobrej sprzedazy na konsolach? Obrazowo to ujmujamąc: Fp2: Gamepass i 350 k sprzedaży dopiero pokryły koszty . Teraz mają 100% z ok.70tysięcy sztuk po 160zł brutto, czyli ok. 5-6mln zł netto. SH2: Bloober zarobił ok.20 mln na samym dewelopmencie gry, teraz czekamy na recoup na dniach albo nawet już (exclusive Sony mógł dać już 50% pokrycia kosztów Konami) i Bloober będzie miał ok.20% z paru milionów sztuk po 300zł, czyli ok. 40 zł netto ze sztuki . Zakładając 20%. Przy 1mln sztuk powyzej recoupu jest to 40mln zł, przy 2mln sztuk jest to 80mln zł. I myślę, że takiej sprzedaży należy sie spodziewać w rok. 2mln powyzej recoupu, ktory z racji exclusive'a Sony mógł wynieść 0.5mln sztuk. Przede wszystkim gra wchodzi do kanonu jak W3 czy Elden Ring i jakkolwiek sprzedaż nie przebije szybko 10mln sztuk, to w perspektywie 4-5lat jest pewna. To z kolei oznacza dla Konami ponad 1mld zł zysku z tej gry w takiej perspektywie, a dla Bloobera prawdopodobnie 1/4tego przy udziale 20%