~ANALITICS

https://stooq.pl/n/?f=1639238

Esotiq & Henderson zweryfikował strategię ekspansji międzynarodowej na lata 2024-2027, a nowe podejście zakłada działanie poprzez obecność w kanale online i offline przy użyciu dopasowanych modeli biznesowych oraz narzędzi oddziaływania, podała spółka. Określono też kluczowe rynki dla ekspansji poprzez rozwój dystrybucji lub sklepów partnerskich: Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria oraz Chorwacja, a kluczowe rynki dla ekspansji przez platformy marketplace to Niemcy i pozostałe kraje Europy Zach."Dotychczasowa strategia ekspansji międzynarodowej została poddana weryfikacji. Stworzono kompleksowy plan rozwoju marek należących do spółki na rynkach międzynarodowych, koncentrujący się na wybranych obszarach produktowych. Trwa przygotowanie poszerzonej oferty, którą spółka będzie zdobywać nowe rynki w SS2025 [sezonie sprzedażowym 2025]. Nowe podejście zakłada działanie poprzez obecność w kanale online oraz offline, przy użyciu dopasowanych modeli biznesowych oraz narzędzi oddziaływania" - czytamy w prezentacji dla inwestorów."Określone zostały kluczowe rynki dla dalszej ekspansji poprzez rozwój dystrybucji lub sklepów partnerskich: Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria oraz Chorwacja. Kluczowe rynki dla ekspansji poprzez platformy marketplace - Niemcy oraz pozostałe kraje Europy Zachodniej" - podano także.Spółka podała też, że w II kw. 2024 r. sprzedaż zagraniczna w modelu B2B prowadzona była łącznie do 20 krajów, przy współpracy z 30 współpracującymi podmiotami. W Europie spółka posiada łącznie 23 sklepy partnerskie (w 6 krajach). Na koniec czerwca 2024 r. spółka miała: jeden sklep na Łotwie, jeden w Mołdawii, w Macedonii Północnej dwa sklepy, w Serbii pięć sklepów, na Słowacji dwa oraz 12 na Ukrainie."Strategia ekspansji zagranicznej zakłada zdobywanie nowych rynków poprzez obecność marek Esotiq i Henderson na platformach marketplace, które zapewniają zarówno sprzedaż jak i marketing. We wrześniu 2024 kończymy proces integracji z narzędziem Baselinker, które umożliwia podłączenie wielu nowych partnerów marketplaceowych i automatyczne zarządzanie sprzedażą na tych platformach. Równolegle rozpoczynamy współpracę z klubami wyprzedażowymi działającymi na wielu rynkach Europy Zachodniej, docierając dzięki temu do nowych odbiorców m. z Francji, Niemiec czy Hiszpanii" - napisano też w prezentacji.

zaczyna to wyglądać coraz lepiej, trzeba trzymać conajmniej rok -moze doczekamy się trzycyfrówki.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.