~Smarekxy

To wg mnie podobnie jak wydawanie gier, których się nigdy wcześniej nie tworzyło. Też może być skazane na porażkę. Albo na sukces. Wcześniej nie tworzyli gier FPP, a GR wyszedł bardzo dobrze. Z drugiej strony jak sam zauważyłeś, duże firmy, które się właśnie specjalizują w marketingu, dały ciała i to bardzo. To właściwie zamiast zawierać niekorzystne umowy, z których zostanie góra 25% przychodu, czemu by nie zająć się samemu tą pracą? CDR też tak zaczynał lata temu.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.