~Smarekxy

Pomijając kwestie konstrukcji umowy z wydawcą, która była mniej lub bardziej korzystna dla OML (raczej mniej, niż bardziej), to marketing GR2 był tak ***jowy, że aż sam postanowiłem napisać wiadomość do OML, że jako gracz nie widzę NIGDZIE materiałów związanych z grą, która miała się pojawić w ciągu mniej więcej 1 miesiąca. Marketing GR2 w mojej ocenie nie istniał, a przynajmniej nie w stopniu, który były jakkolwiek satysfakcjonujący dla mnie jako gracza.
Więc sądzę, mam taką nadzieje, że skoro OML bierze się samo za publishing, to będzie się chciało przyłożyć do marketingu. Mam nadzieję, że CS będzie o wiele bardziej widoczny i to o wiele wcześniej, niż GR2 (gdzie trzeba było samemu szukać reklamy w necie). Mam nadzieję, że nie ograniczą się do rynku europejskiego, że będą chcieli zaistnieć również w Ameryce Północnej i na rynku azjatyckim. Domyślam się, że zawiązanie kontaktów i umów wydawniczych na tylu rynkach to jest ogrom pracy, ale przecież do ogarnięcia, więc liczę na to, że OML będzie chciał to ogarnąć i że zespół powołany do tej sprawy podoła zadaniu.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.