~Ha

Dokładnie Blockbuster, to tylko prognozy i scenariusz bazowy wynoszący milion kopii. To pewnie da +30 mln zł do zysku, i łącznie 40-50 milionów w rok od premiery Starrupture. Scenariuszem negatywnym byłoby 300-500 tysięcy kopii w rok (zysk łączny Creepy 20-25 milionów), a pozytywnym 1,5-2 miliony kopii w rok (zysk 60-80 milionów w rok). Ale scenariusz bazowy to pewnie milion kopii biorąc pod uwagę renomę Creepy, gatunek, longsellerowość survivali itp. Więc tak sobie gdybamy próbując coś oszacować (wszystko tez zależy od tego jak księgowo bedą rozliczać koszty produkcji gry, czy rozlożą je na parę lat czy praktycznie wszystko w pierszym roku). Natomiast naganiacze spadkowi w postaci funciaka tylko wylewają jad i dwoją się i troją mając nadzieję że kurs spadnie do oczekiwanych przez nich poziomów.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.