Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
AI nie będzie żadnym gwoździem do trumny dla nikogo nawet dla tłumaczy. AI jak zwykle w takich sytuacjach spowoduje zwiększenie efektywności przetwarzania danych. AI nie jest wstanie napisać czegoś takiego jak Livechat - to jest za skomplikowany system informatyczny. Ty widzisz tylko okienko Livechat i wydaje Ci się, że to jest takie proste. Z tyłu jest bardzo skomplikowany system ticketowania tasków dla zespołów które działają już u klienta i które obsługują transakcje przy wykorzystaniu oprogramowania LVC. LVC pracuje nad rozwiązaniami typu AI i co ważniejsze ma już je na rynku. Ma już z nich pierwsze przychody. Problemem nie jest technologia tylko DYSTRYBUCJA do klienta. To dystrybucja jest kluczem. Zarówno do klientów nowych jak i klientów którzy już korzystają z LVC.
Te wszystkie statystyki które przytoczyłeś - podawaj źródła. Nie rób dymu. Rozumiem, że już sprzedałeś i chciałbyś odkupić tak z 10-15% taniej. Tak już jest ;)