~LiveChat

LiveChat traci klientów na rzecz zintegrowanych usług Chat GPT AI oraz Alphabet Gemini oraz innych.


Kliencie z portfela średniego odchodza w USA na rzecz niezwykle popularnych usług zintegrowanych oferowanych przez Chat GPT


System obsługi klientów Chat GPT zapewnie kompleksową obsługę, doradztwo i wyjdzie z ofertą poza dotychczasowe konwenanse.


Aktualnie udział zwykłych produktów jak LiveChat spada derastycznie.
LiveChat może tracić po 7-10% miesięcznie. Od momentu debiutu Chat GPT udział w obsłudze sklepów online wzrósł o 1200 %.


Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.