prawnuk

powinien zapewnić mu pracę.
Jedna słuszna myśl - infrastruktura zacznie sie starzeć.
I za kilkanasćie lat pojawi się pytanie czy drogi typu A i S powinny być płatne.
Moim zdaniem POWINNY choć oczywiście na normalnych zasadach.
Polskę nie stać na winiety - bo to wielki kraj i pewnie byłoby to z 500- 750 zł na rok.
Ale system, w którym automatycznie płacisz powiedzmy 20 groszy za A i 10 groszy za S - poza terenami miejskimi byłoby sensowne i spokojnie zapewniło i wysoki poziom utrzymania i pewnie bieżące mikroremonty.
I wbrew opinoim pana prezesa - każdy kawałek drogi w Polsce ma koncesjonariusza - wiec nie ma co bredzić o unikatowej wiedzy.
Sołtys zna sie na utrzymywaniu drogi wiejskiej, Prezydent miastac na miejskiej , a śa drogi o innych standardach.
Żartując na trasie krakow - Brzęczkowice wystarczy zrobić przetarg z prezydentem Krakowa i miast na trasie

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.