~nana

Dołączenie do grupy miało pomóc w ekspansji marki na rynki zagraniczne oraz produkcję butów/torebek. Nie dziwi mnie spadek sprzedaży, a klientki które zostały to raczej nie obserwują marki w social mediach. Kiedy Laurella była w poprzednich rękach, tworzyła klimat i społeczność, klientki oprócz ubrań otrzymywały wrażenia i ciągle coś się działo. Laura pokazywała życie firmy, dziękowała za zakupy, wkładała w to ogrom pracy.
A teraz? Zrobił się zwykły bazar, kontakt z klientami i prezentacja produktów nie mają totalnie nic wspólnego z aktualnymi trendami w marketingu.
Orientując się trochę w funkcjonowaniu grup kapitałowych, czasem jest potrzebna taka upadająca spółka. Excel ma się zgadzać :)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.