~Dolar_kanadyjski

Praca nad grami wymaga nakładów finansowych; ciężko żeby programista z doświadczeniem, np. w C++, pracował za mniej niż 20k brutto powiedzmy, a i to optymistyczna stawka.

  1. Ilu programistów zatrudnia SimFabric, ilu VR Fabric a ilu GR Games? Do tego dochodzą testerzy, scrum masterzy, ludzie od zarządzeniem repozytorium etc, jak to w software houseach. Do tego dochodzą graficy 2d i 3d.
  2. Oczywiście mogą pracować na umowach B2B; w ramach takiej współpracy z iloma współpracują te spółki?
  3. Dlaczego nie ma śladu po takich współpracach na LinkedInie? Praca dla znanej firmy produkującej na serio gry to prestiż.
  4. Dlaczego w raportach nie widać wprost nakładów na koszty pracy (czy to w ramach umowy czy B2B) idących w setki tysięcy, jak nie miliony, rocznie? Szczególnie zagadkowe są przepływy finansowe w GR Games.
  5. Dlaczego na Bankier.pl jest informacja, że SimFabric zatrudnia 1 osobę.?

Jeżeli Jan albo Gracz będą skłonni odpowiedzieć to będę oczywiście wdzięczny.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.