~Guru

https://www.bankier.pl/tv/gospodarka/strategia-lpp-w-piguce-omnichannel-digitalizacja-i-zrownowazony-rozwoj-7896/ 

To imponujące. Czym jeszcze zaskoczycie klientów w tym roku?
Nie mogę ujawnić zbyt wielu szczegółów. Naszym celem i wyzwaniem jednocześnie jest zwiększenie tempa rozwoju sprzedaży. Jak wspomniałem, naszym oczkiem w głowie są na pewno aplikacje mobilne. Planujemy też otwarcie dodatkowych centrów dystrybucji, aby skrócić czas dostawy do klientów i zwiększyć przestrzeń magazynową dla e-commerce. Chcemy także rozszerzyć ofertę produktową - w e-commerce, w przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych nie mamy bowiem ograniczeń fizycznych. Mamy zamiar ukierunkować inwestycje na kluczowe dla nas zwiększenie pojemności magazynów.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.