Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
“Mimo wymagających warunków na rynku UA, nasze zespoły projektowe nie składają broni i skupiają się na efektywnych kampaniach oraz wzmocnieniu zaangażowania użytkowników. Poczyniliśmy też optymalizacje kosztowe, które będą odczuwalne już w maju. Obok aktualizacji w Real Boxing 2, prowadzimy update’y i optymalizacje także w mniejszych projektach, w tym przede wszystkim Knight Fights 2 i Gravity Rider. W kwietniu osiągnęliśmy też kolejny kamień milowy w Real Boxing 3. Gra trafiła do technicznego soft-launch na platformie Android. Obecnie analizujemy wyniki. Kluczowe było dla nas sprawdzenie tego jak w rzeczywistości funkcjonuje multiplayer. Jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Użytkownicy nie mieli problemów z połączeniem czy płynnością rozgrywki. Gra spełnia też inne techniczne założenia, na których nam zależało. Po weryfikacji wyników przyjdzie czas na aktualizację roadmapy projektowej, uwzględniającej ewentualne zmiany w warstwie gameplay” - podsumowuje Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.