Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Mirbud będzie budować fabrykę Izery co da nie tylko czysty zysk z kontraktu ale też rozpoznawalność. Obecnie portfel to 5 mld zł a po dokapitalizowaniu spółki i wejściu w tematy kolejowe portfel 10-15 mld zł i 3 razy większe obroty są niemal pewne. Obecnie zysk netto Mirbudu to 135 mln zł netto. Kontrakty kolejowe są bardziej rentowne. Można więc sobie wyobrazić zysk x 3 i jest to ostrożne szacowanie. Obecne 135 mln zł zysku wskazuje na wartość spółki ok. 1,4 mld zł. To oznacza, że kurs powinien wynosić 15,4 zł Zysk x 3 czyli ok. 405 mln zł netto to kurs 44,5 zł A to tylko ostrożne szacunki