~onto

Sieć drogerii Hebe zanotowała wzrost sprzedaży w walucie lokalnej o 28 proc., a
sprzedaż LFL wzrosła o 18,2 proc. W euro sprzedaż wyniosła 130 mln euro, co oznacza wzrost
rok do roku o 39,2 proc.
W ocenie przedstawicieli Jeronimo Martins, Hebe korzysta również z rosnącej roli
sprzedaży online, która stanowiła około 20 proc. całości sprzedaży Hebe w pierwszym
kwartale.
EBITDA Hebe w pierwszym kwartale wzrosła o 47,8 proc. (+36 proc. w walucie lokalnej), a
marża EBITDA zwiększyła się do 5,4 proc. wobec 5,1 proc. rok wcześniej.
Hebe otworzyło w Polsce w pierwszym kwartale siedem nowych sklepów, mając na koniec
marca 350 punktów w Polsce i dwa w Czechach. (PAP Biznes)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.