Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Nikt nie ma wątpiwości - te concept stores nie będą generowały bezpośrednio zysków. To projekt czysto marketingowy mający na celu budowę świadomości marki. Biorąc pod uwagę wielkość powierzchni tego "sklepu" w Fabryce Norblina (razem Answear i PRM będą miały 2 500 m2, z tego PRM około 500 m2) koszty będą naprawdę spore a powierzchnia imponująca. Stąd moje pytanie na ten temat. Uważam, że to ma sens i przełoży sie na rozpoznawalność marki i tym samym na wzrost przychodów, ale tam musi naprawdę sie dużo dziać. 2-3 imprezy w roku to będzie zdecydowanie za mało. Do tego ważna będzie cała otoczka medialna itd. Zakładam, że zajęcie sie tymi eventami równiez zostanie outsorsowane, a to będzie rodziło dodatkowe, niemałe koszty. Dlatego projekt jest ambitny, nowatorski, ale przez to bardzo ryzykowny.