~mpost

https://www.strategyand.pwc.com/pl/pl/publikacje/2023/e-grocery-trendy-i-perspektywy-rozwoju.html

To priorytet Zarządu BIP.

Prognozowany udział handlu online w sprzedaży produktów spożywczych w Polsce na koniec 2022 roku wyniósł 1,4%, a 2027 roku ta wartość wzrośnie do 2,7%. Wysycenie kanałem online w tej kategorii będzie jednak skupione głównie na dużych miastach. W największych aglomeracjach penetracja online może przekroczyć 10% w drugiej połowie bieżącej dekady, podczas gdy tereny wiejski bądź mniejsze miejscowości będą często pozbawione możliwości zamówienia świeżych produktów spożywczych w kanale cyfrowym.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.