Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Vivid Games z wynikami za marzec.
Soft-launch Real Boxing 3 coraz bliżej.
Spółka wygenerowała w marcu przychody ze sprzedaży na poziomie 1,3 mln PLN i niewielki zysk netto. Wpływ na zwiększenie rentowności miała m.in. modernizacja monetyzacji w Real Boxing 2. Real Boxing 3 trafi do fazy soft-launch w kwietniu.
Spółka przesunęła termin rozpoczęcia fazy soft-launch Real Boxing 3. “Real Boxing 3 funkcjonuje już jako wewnętrzny, grywalny prototyp, jednak chcemy by wersja skierowana do fazy soft-launch pozwoliła zweryfikować jak najwięcej funkcjonalności, co zapewni wyższą opłacalność całego procesu. Stąd przesunięcie terminu startu z marca na kwiecień. Dla procesu produkcyjnego nie jest to duża różnica, dla jakości danych, które będziemy zbierać może okazać się istotna” - podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. “Równolegle weryfikujemy możliwości pozyskania kolejnych partnerów. Współpraca z BoomBit przy tworzeniu Boxing Ring, Clash of Warriors pokazała, że potrafimy współpracować efektywnie, korzystając z posiadanych już wiedzy i assetów” - dodaje Prezes.
Mimo zaawansowanych prac nad rozwojem Real Boxing 3, Spółka nie porzuca drugiej części bokserskiej sagi. “Nieustannie pracujemy nad rozwojem i modernizacją monetyzacji w Real Boxing 2. W skutek podjętych działań istotnie poprawiliśmy balans. Od kilku tygodni obserwujemy trend, który wskazuje na rosnący udział zakupów przez użytkowników twardej waluty w całości jej dystrybucji. W trakcie realizacji są kolejne działania optymalizacyjne, które powinny przynieść pozytywne rezultaty” - podkreśla Bartosz Biniecki, Game Director marki Real Boxing.