Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2024-03-30 o godz. 08:16 ~Jarko napisał(a):
> Dragon czyli pracownicy wykonali przy inkwizytorze dobrą robotę, a za porażkę nie tyle przy ilości sprzedaży co samej jakości gry odpowiada nie tyle zarzad co wydawca (bo tak do tej pory dragon pisałeś). Ach ten wydawca i ach ta spóldzielnia co odpowiada za spadek kursu. A może po prostu kurs zmierza w kierunku w jakim studio się rozwija? Lub bardziej precyzyjnie zwija...
Weź nie tłumacz, bo on przecież tego nie rozumie... Ale spróbujmy. Nie wiem co tam pisał, zanim go usuneło, ale....
1. Unity Engine.
TO nie jest tak, ze to słaby silnik. Zobaczmy sobie jakie gry na nim wyszły. https://www.thegamer.com/unity-game-engine-great-games/ Plus moja ukochana Syberia (ta ostatnia). (Jakby ją robiło porównywalnie duzo ludzi co Inkwizytora). Nikt nie bronił im robić grafiki stylizowanej, prawda? Są gry na Unity dobre.
2. Ludzie
Tak, bawi mnie to ze dostali za to partactwo hajs i nagrody.
Tak, bawi mnie ze wywalono zespół (wcale nie jest tak, ze latwo ludzi zastąpic), ale nie wywalono tych orłów jak Game Designer odpowiedzialny za super combat, producent odpowiedzialny za całkoształt. Tym bardziej ze w ich planie na 2023-2028 jest zwiększanei zatrudnienia 2x. No chyba ze ten plan to kłamstwo i makaron na uszy?
3. Marketing
Wydawca zły, Dust dobry? Co im broniło samemu to robić? Dogadać sie z wydawcą? To jest ich gra opus magnum, flagowiec i tak to oddali?
4. Sprzedaż Inkwyzytora.
Sluchaj, na Steam grają dziś 4 osoby. Ma 250 recek, z czego 2;1 poz/neg. Co do sprzedaży od 3 do 8k kopii. Niech bedzie 10.
Niech nawet Na PS będzie 500 recek, niech będzie taki sam przelicznik - 20 kopii.
Plus niech będzie tyle samo na xbox co na PC
40k kopii w sumie. Do zwrotu i zarabiania trzeba jeszcze 160k, bo według Wolfa zwrot to 200k
Moim zdaniem w sumie sprzedało się poniżej 20k kopii, ale to szczegół.