~cvbcvb

Te dwie gry miały średnie prologi, w których było sporo problemów, więc ja bym się nie nastawiał tutaj na sukcesy. Obstawiam że w dobrym scenariuszu będą średnie premiery czyli najwyżej takie jak Beer Factory, oceny 60-70% i 300-600 recenzji po miesiącu, ale w słabym scenariuszu mogą być nawet klapy i 100 recenzji na czerwono. Oczywiście miło będzie się zaskoczyć, ale na to jest mała szansa. Dużo większa szansa na sukces jest z poprawienia Beer Factory i zrobienia promocji w dobrych momentach za pół roku, albo z gier GDevs, bo obie mają większy potencjał niż te city buildery mimo tego że BOG jest wysoko na wishlist to daje sobie głowę uciąć, że Monsters Domain będzie się lepiej sprzedawał bo jest po prostu lepszą grą jeśli bugi i niedoróbki z prologu są poprawione, a Hacker ma jeszcze większy potencjał.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.