~maciej

Pomimo złej sytuacji gospodarczej dochody na amerykańskim rynku internetowej reklamy zwiększyły się w III kwartale bieżącego roku o 11 procent wobec tego samego okresu rok wcześniej.

Dochody sięgnęły poziomu 5,9 miliarda dolarów i był wyższe także w porównaniu z II kwartałem (o 2 procent) - informuje serwis Mediaweek, powołując się na raport organizacji Interactive Advertising Bureau (IAB) i firmy PricewaterhouseCoopers (PwC).

Poziom dochodów uzyskanych w okresie lipiec - wrzesień jest drugim najwyższym w historii odnotowanym w raportach IAB i PwC.

Natomiast w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku całkowite dochody na rynku reklamy online w USA wyniosły 17,3 miliarda dolarów wobec 15,2 miliarda dolarów uzyskanych w pierwszych dziewięciu miesiącach roku poprzedniego (wzrost o 14 procent).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.