Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2024-01-07 o godz. 17:17 ~Majster napisał(a):
> Wprawdzie webinary mają niewielką oglądalność, to jednak spotykają się z zainteresowaniem odbiorców (inwestorów?), którzy chcą poznać produkt: https://quarticon.com/pl/uniwersytet-ecommerce/rewolucja-w-branzy-fashion-twoj-ai-stylista-qa-po-webinarze/ Mam nadzieję, że to tylko preludium.
pewnie tak a jeśli produkt jest już gotowy to można a nawet należy go odpowiednio i skutecznie wypromować
no i zacząć nagłaśniać pozytywne osiągnięcia spółki - dlaczego np. nie została odpowiednio wypromowana współpraca z orange?
https://www.orange.pl/duze-firmy/e-commerce
inne spółki nagłaśniają nawet listy intencyjne z których nic nie wychodzi..........