~ktos

Za Q3 hedging paliwa dodał do wyniku około 30 mln złotych. Straty Entera ze względu na wzrost cen paliwa były znacznie większe niż te 30 mln. Potwierdza to prezes Polaniecki, który mówił, że hedging pokrył tylko część strat na paliwie.
Jeżeli chodzi o Rainbow - faktem jest, że gdyby ceny paliwa urosły kilka miesięcy wcześniej to dopłaty paliwowe dla Enter byłyby większe. Ale nie wiem jak wygląda hedging Rainbow.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.