~martinez

Trochę się nie zrozumieliśmy. Ja wiem, że O2O nie jest reklamodawcą jak Agora, ale obawiam się po prostu, że w dobie kryzysu wydatki firm na reklamę spadną, a tym samym ubędzie zleceń grupie O2O. Poza tym przy dużych przychodach O2O zyski są relatywnie niskie - a trudno się spodziewać poprawy rentowności w trudnych czasach.
Zdaję sobie też sprawę, że O2O działa na polu nowych mediów (tv, mobile, internet), które wcale nie muszą się kurczyć i w tym też moja nadzieja :) Poza tym działają w wielu kierunkach. Na szybkie i wymierne zyski z Mobitrust na razie bym nie liczył - IPO pewnie zostanie przesunięte, bo wypadłoby raczej marnie teraz.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.