Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
2023-12-22 Warszawa (ESPI) - Raport bieżący 18/2023 Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Zarząd Madmind S.A. z siedzibą w Bydgoszczy ("Spółka", "Emitent") informuje, że w związku z niesatysfakcjonującymi wynikami sprzedażowymi gry Paranoid, której premiera miała miejsce w dniu 15 grudnia 2023 r., a o której wynikach Emitent poinformował raporcie bieżącym nr 17/2023 z 18 grudnia 2023 r., podjął decyzję w zakresie reorganizacji obecnie prowadzonej działalności. Celem optymalizacji kosztów operacyjnych Zarząd Emitenta podjął decyzję o istotnym zmniejszeniu zespołu pracowniczego oraz rozwiązaniu planów obecnej i dalszej współpracy z kilkoma firmami zewnętrznymi. Rozwiązaniu uległ przede wszystkim zespół odpowiedzialny za projekt Paranoid. Działania te pozwoliły obniżyć koszta operacyjne firmy o około 50%. Całkowity koszt prac programistycznych w projekcie wyniósł na dzień 31. października 2023 1,7 miliona złotych (przy budżecie całkowitym szacowanym na około ~4,8 mln zł). Emitent wskazuje, że wszystkie rozwiązania technologiczne stworzone przez ten zespół pozostaną w Spółce i będą wykorzystane przy innych produkcjach (np. systemy walki, sztuczna inteligencja wrogów, system menu oraz interakcji, inne), w tym przy produkcji gry "Lust of God". Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie budżetów przyszłych produkcji, odciążając je o wykonane już technologie. Jednocześnie Emitent podjął strategiczną decyzję o skupieniu się na trzech kluczowych dla Spółki produkcjach: - Tormentor (zakładana premiera w 4 kw. 2024 r.), - Jinn (zakładana premiera 20 czerwca 2024 r.) oraz - Lust of God (zakładana premiera w 2025 r.). Poza tworzonymi wewnętrznie tytułami, w 2024 r. ukończone mają zostać także gry tworzone w modelu na zlecenie, tj.: - Succubus Runner (wersja mobile, premiera 1 kw. 2024 r.), - Help Me! (wersja PC, premiera 1 kw. 2024 r.), - Paranoid (port na konsole 2024 r.), - Succubus - aktualizacja gry (PS4, PS5) oraz wydanie DLC + porty konsolowe na platformy Xbox i Switch. Prace nad grami Agony: Lords of Hell, Sanctus, Unborn, Inside Us, Sirens oraz Straw Fields zostały wstrzymane przynajmniej do końca roku 2024. W ocenie Zarządu Emitenta podjęcie wskazanych działań pozwoli za zabezpieczenie sytuacji finansowej Spółki oraz realizowanie prac nad kluczowymi tytułami w portfolio Emitenta. Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1 kom espi zdz