~rony90

Wątek płynności był tu już poruszany. Na koniec III kw. spółka miała 2,5 mln zł w gotówce i należnościach krótkoterminowych. Do tego generuje ok. 0,3 mln zł miesięcznie z back catalogu. Natomiast jak chodzi o koszty to zgodzę się, że Madmind trochę... oszalał. Ponad 0,6 mln zł miesięcznie z czego połowa to "usługi obce" to w jej sytuacji naprawdę grubo. Wystarczy jednak uciąć pion wydawniczy (mobilny succubus, help me, straw fields, sharp x mind), a do tego nie fundować sobie wyjazdów na różne targi, a cash-flow się nam bilansuje i staje się to jedna z najzdrowszych spółek gamingowych, która spokojnie może pracować nad swoimi największymi produkcjami (tormentor, lust, succubus 2). Trzymam kciuki za szybkie ogarnięcie się zarządu, bo jak napisałem - gdyby nie rozrzutność, byliby w sytuacji, której mogłoby jej zazdrościć 80% polskiego gamingu.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.