Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Zwycięską komunikację Komputronik przygotował z agencjami Brand Kolektyw oraz Sales&More. Kampania „Radość z technologii” była adresowana głównie do użytkowników w wieku 15–24 lat, nie wykluczając jednocześnie swojej grupy celowej w wieku 25–44 lata. Komputronik koncentrował się na dotarciu do generacji, która świetnie się orientuje w technologii, bo jest z nią w kontakcie przez cały czas oraz mocno angażował odbiorców w mediach społecznościowych.