~rony90

ana69 - bardzo wnikliwa analiza ;-)

Co do kosztów, to gra w momencie premiery powinna "pożreć" ok. 3 mln zł, więc zwrot nakładów to w zależności do ceny kwestia ok. 60-80 tys. sprzedanych kopii. Oczywiście mamy też dalsze wydatki związane z wyjściem z EA, ale nie sądzę, aby całkowity budżet miał się z tego powodu podwoić.

Co do sprzedaży to już typowe wróżenie z fusów. Wishlista gry jest duża, ale doskonale wiemy, że nie oznacza to jeszcze sukcesu sprzedażowego. Contrabanda na premierę miała podobną wishlistę i od marca sprzedała się już ponad 600 tys. kopii. Natomiast w przypadku takiego Occupy Mars wishlista była sporo większa, a od maja zeszło raptem 60 tys. kopii (co i tak uznałbym za sukces).

Stąd aby oszacować faktyczną sprzedaż WS w ciągu roku od premiery należałoby podać zakres między 100 tys., a 1 mln egzemplarzy i dopiero przy tak szerokich widełkach byłaby szansa, że się z tą prognozą trafi.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.