~Antoni

Więc udział sprzedaży ubrań przez internet rośnie. Do tego dodajmy wzrost sprzedaży detalicznej ogólnie. W październiku jeszcze nie było to bardzo widoczne, ale pensje realne zaczęły juz mocniej rosnąć. Więc od listopada sprzedaż detaliczna mocniej przyspieszy. Do tego wreszcie przyszła zima. Do tego taniejący dolar, którymi Answear płaci za produkcję ubrań. I juz mamy powód wzrostu kursu o 10% w dwa dni. A jak dojda do tego jeszcze twarde dane, a te najlepsze będą na początku stycznia - dane sprzedaży w Q4, a później raport roczny, to wszystcy zapomną o ostatniej emisji. Wiosną owoce zaczna przynosic inwestycje w rozwój PRM. Będzie miło.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.