~dane

15k * 100zł * 0.7 (Steam) * 0.8 (11b) = 840k zł przed podatkami. 11b ma rekup kosztów, cała kasa leci najpierw dla nich. Starfart nie dostaje nic, koszty miesięczne utrzymania projektu i marketingu + 400k zł w listopadzie, łączny budżet 20,4 mln zł.
Peak graczy: 1237 -> 750 Minimum: 404 -> 221


Global top sellers: 28 -> 138 - codziennie spada o ok 30 pozycji


Od premierze doszło zaledwie 4k followersów.


Sprzedaż na konsolach jest symboliczna, gra jest poza pierwszym 1000 w listach popularności.


To jest bardzo słaba premiera jak na grę za ~20 mln zł, większość tanich simów trzyma pozycje i sprzedaż lepiej w pierwszym tygodniu.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.