~greg

Czyli wszystko zgodnie z planem, peak każdego dnia rośnie dziś prawie 2x większy niż w dniu premiery :). Minimum osiągnięte już nazajutrz po starcie, czyli peak 500 osiągnięty wczoraj. Graczy przybywa, niewykluczone, że gra się już zwróciła, bo utrzymuje się cały czas w okolicach TOP 100 na Steam co jest bdb wynikiem, recenzji mamy już 86, sporo dziś przybyło, jutro będzie ponad 100 łącznie - stosując przelicznik z Cyberpunk Phantom Liberty wynoszący ok x500 (liczba sprzedany kopii / liczba ocen) wychodzi, że mogło zejść już 43.000 sztuk, co by nam dało łączny przychód netto w dwa dni na poziomie 1.720.000, przy budżecie ok 1,5 miliona. Czyli po 2 dniach zysk niecałe ćwierć miliona z projektu. Poly ma kapitalizację 9 milionów, za tydzień będzie sprzedanych 2x więcej sztuk niż dotychczas. Słowem spółka na grze ładnie zarobi, a na horyzoncie kolejne projekty, Tribe na konsole, promocje, itd - finanse zabezpieczone, będzie ładny zysk na koniec roku, dowieźli bardzo dobry jakościowo produkt - jest dobrze :).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.