~asdf

Naszym zadaniem jest dostosowanie spółki do obecnych, wymagających realiów na rynku handlowym tak, by była ona rentowna i rozwijała się. Natomiast duża konkurencja, napływ towarów z niemal całego świata, wzrosty cen obsługi biznesu powodują, że zadanie to staje się ogromnym wyzwaniem, co zawsze dodatkowo motywuje nas do działania. Dlatego rozwijamy nasze projekty e-commerce, a także nowe marki w segmentach non-IT. Taka dywersyfikacja zapewnia stabilny, długotrwały wzrost – komentuje Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

https://www.action.pl/pl/aktualnosci/Rozwijamy-projekty-e-commerce-w-ktorych-notujemy-dynamiczny-wzrost-klientow-mowi-Piotr-Bielinski-Prezes-Zarzadu-ACTION-S.A.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.