Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2023-09-15 o godz. 07:45 ~TheDrago napisał(a):
> Red Frost jest przecież wstrzymany.
> > To kiedy debiuty motelu airport itd ? 1 kwartał 2024 ?
Red Frost nie jest wstrzymany tylko w pewnym sensie są skoncentrowani na produkcji Winter Survival jako największej dotychczasowej produkcji. Red Frost ma być to fabularny, postapokaliptyczny survival adventure, rozgrywający się w surowej, mroźnej Syberii, gdzie gracz zostaje wplątany w tajemnicze i przerażające wydarzenia, co zmusza go do walki o przetrwanie. Red Frost otrzyma znacznie większy, bardziej rozbudowany świat gry niż pierwotnie planowano. Twórcy zaznaczają, że zawsze stawiali na eksplorację, ale teraz postanowili pójść o krok dalej i wprowadzić więcej treści w zakamarki świata, aby dać graczom powód do odkrywania nawet najbardziej odległych miejsc.
Wraz z rozbudowanym światem gry zostanie dodana większa liczba zadań pobocznych. Niektóre z nich zahaczą o główną fabułę, ale większość będzie całkowicie niezależna i z odrębną historią. W grze znajdzie się także dużo więcej postaci, zarówno przyjaznych, jak i wrogich. Oprócz kultystów pojawią się nowe grupy wrogich i neutralnych NPC-ów, z którymi gracz będzie mógł walczyć i wchodzić w interakcje.
Red Frost zaoferuje rozbudowany system rozwoju postaci z większą liczbą umiejętności i talentów do rozdysponowania. Te zmiany idą w parze z przebudową systemu skradania się, czyniąc skradanie alternatywną opcją w większości sytuacji. Choć jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu przetrwania w jego obecnym kształcie, postanowiliśmy trochę go doprawić, zwiększając liczbę chorób. Będą one pojawiać się w różnych stadiach i z różnym wpływem na postać, zwiększając tym samym zanurzenie w trudnym środowisku. Niektóre z nowych dodatków do systemu korupcyjnego będą również ładnie integrować się z chorobami, dając opcjonalne podejście do środków zaradczych. Czytając to można odnieść wrażenie że obecne prace produkcyjne nad Winter Survival mogą w przyszłości posłużyć studiu jako doskonałe doświadczenie oraz gotowa baza idealna do przeniesienia i zaimplementowania w kolejnej grze - Red Frost. Bardzo dobrze przemyślane i ambitne podejście Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem , to dzięki milionowej sprzedaży GSS zdobyli środki finansowe na produkcje Winter Survival i samodzielne wydawnictwo by uniknąć podziału zysków z innymi podmiotami a gdy Winter Survival odniesie sukces komercyjny na miarę GSS lub większy to nie dość że kurs akcji Drago powinien wzrosnąć wielokrotnie w związku z ogromnymi przychodami, co jest mocno prawdopodobne z uwagi na już obecnie wysokie wishlist to nie dość że będą posiadać ogromną popularność , wielkie doświadczenie , gotowe rozwiązania dev które będą mogli przenieść z WS do RF to jeszcze większą ilość fanów tego typu gier