~Maly

Jestem większym optymistą. 1. Przedwyborcze cuda na pylonach juz były i nie wypłyneło to znacząco na kurs. Co prawda Unimot był wtedy jeszcze na NC ale tam chyba straty siałyby większy popłoch. 2. Unimot sprowadza cale statki diesla. Myslę, ze kto jak kto ale oni przedwyborcze spadki przewidzieli. 3. Skoro juz nawet ulica mowi o cenach paliw, to znaczy, ze to ryzyko jest juz w cenie akcji. Moze dlatego akcje nie kosztują 150. 4. Ewentualna strata bedzie kompensowana zyskami z aktywow odkupionych od Lotosu. Przeciez Unimot to nie tylko diesel ale też inne produkty (LPG, bitumeny, gaz ziemny, prad, PV, hoddogi na stacjach) i logistyka. 5. Pożyjemy zobaczymy. Koniecznie trzeba sluchac zarządu na najblizszej konferencji.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.