~maarc

Panowie, skończcie wreszcie dziadować na porządny marketing! Nie chodzi mi, żeby od razu zacząć wydawać krocie na reklamy w TV czy sponsorować drużynę z ekstraklasy, ale zatrudnić ludzi, którzy znają się na nowoczesnym marketingu. Bo póki co straszna bieda (profil na FB, który śledzi 90 osób,czy konkurs rodem z lat 90-ych w którym do wygrania jest samochód!?). Strona Sorelli od 2021 roku jest niezmieniana, o co chodzi!? Umowa z Olą Nguyen sprowadziła się chyba tylko do wykorzystania jej wizerunku na opakowaniu zupek chińskich, to ma być marketing!!??
Jesteście mistrzami od wprowadzania i ubijania nowych marek. Pamiętam Healthy Mind, teraz Sorella, która kończy swój żywot, jest jeszcze Goong, który jak widzę jest w trakcie reanimacji...
Sorella naprawdę liczyłem, że chwyci, bo produkty były świetne (np. Chili sin carne, którego już nie ma w ofercie), ale jak chciałem je kupić, to w hipermarkecie zawsze były na wysokości moich butów... Poza tym jak wprowadzacie do oferty klopsiki szwedzkie i piszecie na słoiku, że jest 10 szt, to musi być 10, a nie 7!! Nie rozumiem jak można popełniać tak kretyńskie błędy.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.