~zzz

Marka jest skończona. Afera w social mediach potwierdzona sanepidem + internetowe memizacja.
Uratować firmę może tylko rebranding, a przede wszystkim poważne i dorosłe podejście do badania jakości pod nowym szyldem, aby sytuacja się nie powtórzyła.
Nie potrafię zrozumieć dlaczego tak duża firma, produkująca w praktyce żywność nie badała każdej partii produktu samodzielnie, tylko wierzyła na słowo (zapewne) chińskim majfrendom. No ludzie, to nawet w mojej branży wiemy, że tym co Chińczyk mówi nie ma się co przejmować i trzeba samemu każdą partię sprawdzać, bo potrafią lecieć w członka. A "certyfikat" to ci dadzą jaki chcesz, z podpisem Kubusia Puchatka włacznie :D

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.