~drit

Nie znajdą klientów w USA, bo nawet nie mają dystrybutora ani pracowników sprzedających na tym rynku, a także osób do wsparcia technicznego klientów, którzy tam chcieli kupić, co też jest konieczne... Szpitale w Polsce potrzebują nie tylko instruktarzu na żywo, ale asystowania pracownika MedAppu przy operacjach, a jeśli jakiś z najwyżej kilku miałby w tym celu lecieć do Ameryki, to praktycznie musiałby na to poświęcić nawet tydzień: dobę na podróż w jedną stronę, jetlag, przynajmniej dzień pracy i podróż powrotna... Zanim z FDA będzie można wiązać jakiekolwiek nadzieje na sukcesy i zyski, MedApp musi najpierw poczynić znaczące przygotowania i pokazać gotowość do wejścia na ten rynek; a jeśli obecni duzi udziałowcy i zarząd nie chcą tego robić, bo widocznie nie uważają tego za opłacalne, to czemu jakikolwiek inwestor miałby dać się na to naciągnąć?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.