~Juh

Dodatkowo, aż do końca sezonu udało się utrzymać wyższe marże na sprzedaży sezonu. Te obserwacje pozwalają wierzyć, że przyjęty kurs dotyczący zmian brand-mixu, jak również pogłębienia feed’u produktowego jest właściwy i jest realne budowanie na tej podstawie skali od kolejnych sezonów, co jest już uwzględniane w trakcie składnia zamówień na te właśnie. Z jednej strony, jak opisano wyżej, podjęliśmy wytężoną pracę z produktem, ofertą i polityką cenową, z drugiej zaś skupiliśmy się na maksymalnej optymalizacji kosztowej, co w czasach wzmożonej konkurencji, niestabilności

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.