~zbysio

"Kluczem do sukcesu jest mądry rozwój sieci elektrycznego ładowania. Być może wodór znajdzie niszę w dalekosiężnym transporcie ciężarowym, ale generalnie w transporcie na kołach wodór jest w niekorzystnej sytuacji, ponieważ na dany dystans potrzebuje dwa razy więcej energii, czyli paliwa, niż akumulatory. Dodatkowo wodór, zwłaszcza zielony, zawsze będzie droższy niż prąd użyty do jego produkcji.
W systemach grzewczych wodór sprawuje się jeszcze gorzej niż w transporcie, ponieważ konkurencyjne pompy ciepła są nawet sześć razy bardziej wydajne niż technologia wodorowa. Ale najważniejszym sektorem dla wykorzystania wodoru jest ten, w którym już dziś jest na niego popyt i gdzie już jest niezastąpiony – jako surowiec w produkcji chemikaliów, nawozów oraz stali. "

https://www.gramwzielone.pl/woddor/109479/budowa-poteznych-elektrolizerow-ruszy-juz-za-chwile

ubrali was na lata świetlne

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.