Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Jeśli poprawią bugi to będzie lepsza grywalność, więcej funu z gry i doświadczenie dla deweloperów. Ciężko jest oddać tak duży projekt który nie będzie wymagał poprawek na prodzie. Są testy manualne i automaty ale to i tak wszystkiego nie da się przetestować i przywidzieć. Też jest wysoko poprzeczka podniesiona w gamingu i gracze wymagają znacznie więcej niż kiedyś. Na projektach wytwarzanych partiami czasami są błędy kompilacji, wydajności, komponentów a co dopiero przy oddaniu całości. Symulatory są dla nich łatwiejsze ze względu na większe doświadczenie. Spokojnie na pewno to wyjdzie na plus i będą dzięki temu wytwarzać gry lepszej jakości. Też pracuję jako dev i różne sytuacje już widziałem. Wydaje mi się że mają zgrany i ambitny zespół i dzięki tej lekcji będą dużo mocniejsi. Już podobne sytuacje się zdarzały i to największym spółkom na świecie, kto się interesuje to pewnie sobie przypomina. Powodzenia dla zespołu, pewnie trochę nadgodzin doszło do harmonogramu ;) Na pewno dzięki tej lekcji wejdziecie na wyższy poziom wytwarzania i jeszcze o sobie przypomnicie.