~Gość

Masz rację, że Duality to małe studio ale za marketing odpowiada HOOK. Wydaje mi się, że mimo wszystko Duality powinno wywrzeć presję na wydawcę aby działania promocyjne zostały podjęte a już na pewno zadbać o komunikację z akcjonariatem, szczególnie w tak istotnym okresie (choć patrząc na to jak przemilczane jest Unholy to zastanawiam się czy faktycznie jest to coś istotnego dla Duality. Do tej pory sądziłem, że tak).
Scorna też tworzyło małe studio a ich gra przed premierą miała ok. 75k followersów. Nikt nie mówi o marketingu na miarę Cyberpunka. Dużo można zrobić minimalnym kosztem jak choćby rozsyłanie po mediach nowych materiałów i informacji prasowych. Większość serwisów branżowych ostatnie wpisy o Unholy ma z końca 2022 roku.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.