~bart

Błąd myślenia życzeniowego.
Carbon narazie udowodnił ze nie ma jakiejś przewagi, gierki proste, bez rozbudowanych mechanik, niewyróżniające koncepcyjnie czy technologicznie. Zyskują tylko tym ze ten rynek wciąż jest stosunkowo mały i nie ma w nim tak dużej konkurencji.
Jeśli tylko VR by się przebiło i stało bardziej mainsteamowe (a robi to już od lat) to równie szybko reszta developerów rzuciłaby się do robienia na nim gier, narazie tylko nieliczni próbują bo nie ma w tym większej kasy w stosunku do zainwestowanego budżetu dla dobrej, rozbudowanej gry. Segmentacja rynku hit - reszta drobnicy, jest jeszcze większy niż na rynku PC/konsole.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.