Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Pierwszy tydzień jeszcze się nie skończył , ale już można pokusić się o przybliżone estymacje sprzedaży na PC i PS.
Wg mnie na PC sprzeda się około 14k kopii przy średnim przychodzie netto ok.50zł z 1 kopii
Na PS powinniśmy dobić do 7-8k przy średnim przychodzie na poziomie 65zł netto.
Łączne przychody netto z EV powinny przekroczyć 1,15mln, co dałoby zwrot kosztów produkcji gry.
Najważniejszą platformą będzie NS , gdzie przychody powinny być może nawet nieco wyższe niż łącznie z PS i PC. Spodziewam się 2.5-3mln łącznych przychodów z gry (PC, PS i NS) do końca czerwca i 2 x tyle do końca roku. Czekamy przede wszystkim na roadmapę produktu . Myślę, że przy takiej sprzedaży plany multiplayera są sensowne , a to może wystrzelić sprzedaż x 2 w kolejnym roku, jeśli zdążą z multi do końca I półrocza 2024. Udział Varsav szacuję na 40-50%. To dałoby 1-1.5mln przychodu w 2023 i 2-3mln przychodu w 2024. Trzymam kciuki za rozwój produktu i plany dodania multiplayera. Łącznie z innymi premierami i portfolio produktowym dałoby to spółce do 4mln zysku w 2024. 2023 powinien zakończyć się na 0. Chyba, że zdążą z Path of Calydra albo powyższe estymacje okażą się zbyt konserwatywne.