Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
to, że MMS generuje taki przychód to zdziwienie, szczególnie sprzedaż w 1q obecnego roku, może tu już ma wpływ konsola ale nikt nie oczekiwał jakiś mega zysków. oczywiście odpisy amortyzacyjne zaburzają wynik, bo podstawą wyniku powinien być przychód ze sprzedaży - tylko - ale gdyby tak podejść do tematu mielibyśmy bańkę na minusie, więc zarząd jakoś, choć sztucznie dba o wyniki.
niepokojące są cytaty z :
https://inwestycje.pl/gaming/ponad-2-mln-zl-przychodow-netto-ze-sprzedazy-play2chill-w-2022-roku/
"dema w najbliższych tygodniach, w tym roku na Steam Fest" co oznacza, że już na dziś zabezpieczają się i informują, że dem nie będzie na steam fest w czerwcu.
wszystko razem zebrane do kupy i czytane między wierszami oznacza, że w tym roku nic nie wydadzą, zarabiać będzie tylko MMS, nie będzie zarabiał na koszty, więc będą zabierać z kasy, w której i tak jest niewiele.
długoterminowo pewnie ma to sens, podbitki na pewno w okolice 7zł będą ale dopóki nie będzie gier, nie będzie przychodu, zatem nie będzie zysku a chyba każdemu przedsiębiorstwu zależy na zysku.
gdyby wydali trzy gry i każda generowała 1 mln przychodu rocznie co jest totalnym minimum, bo nawet w przypadku nieudanej premiery będzie oznaczać tzw zwrot kosztów to już byłby 1 mln do przodu. to wszystko ma sens i perspektywy ale nie krótkoterminowo. jestem trochę rozczarowany wolnym postępem prac, brakiem informacji o nowych produkcjach, braku informacji np. o MMS25.