~zenek

TO pojadę Tobie klasykiem - giełda dyskontuje przyszłość.

A ta na najbliższy rok jest nieciekawa i można nawet spodziewać się strat w kolejnych kwartałach.

W transporcie kicha cały czas, nie spodziewałbym się rekordowych zamówień na naczepy. Teraz ciężko znaleźć ładunki dla już istniejących. Ceny frachtów nie pozwalają na jakiekolwiek inwestycje w nowy tabor. Pół roku już za nami, na jego podstawie na przyszły rok raczej skoku inwestycyjnego nie przewiduję.

Zaczęło się anulowanie zamówień na ciągniki siodłowe (tam też powariowali z cenami +40%), Wielton prawdopodobnie już ma ten sam problem, ale się nie przyznają.

Fajnie że zysk jest, ale konsensus analityków był o wiele wyższy. Można mówić, że się nie znają i przestrzelili, ale papier chodzi na -13% i nie wygląda to różowo.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.