Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Creepy Jar sprzedało 93 tyś kopii w 6 tygodni i to był poziom zwrotu 3,5 mln zł wydanych na produkcję i marketing. Jednak cena wyjściowa tej produkcji to było wtedy 71,99 zł (19,99 USD). Nie znalazłem nigdzie potwierdzenia Twojej tezy, że koszt produkcji i marketingu to 5 mln zł ale przyjmijmy, że to prawda.
Cena OM została ustalona na 24,99 USD z premierową zniżką w wysokości -15% czyli 21,25 USD (Około 90 zł) Aktualnie na steam cena podstawowa to 115 zł. Uśredniając cenę na start i aktualną zainwestowane 5 mln zwróci się przy 50-55 tyś sprzedanych kopii (a jeszcze jest dodatek za 8$). Kolejną ciekawostką jest peak graczy w pierwszych dniach udostępnienia w EA. Do 10 października Green Hell (6 tygodni od premiery) maksymalna liczba graczy która grała w Green Hell w jednym momencie wyniosła 2072. W przypadku Occupy Mars aktualny peak graczy to 3318 (z 14 maja). Ale jeżeli dla Was najważniejsze jest fakt, że OM jest gorzej oceniana i dlatego nie można tych produkcji porównywać (chociaż większość negatywnych ocen to dwa pierwsze dni), to nie moja sprawa, każdy ma własny rozum ;)