~otco

to albo z tym prologiem DALI CIAŁA --bo uważaja graczy za MELEPETY ---albo po prostu sciemniają i w grze moze zmiena to ze nie będzie tych Kierunkowskazów --ale Korytarzowość Gry jest Faktem ---- BO prolog ma pokazać CZYM ma być ten produkt --wiec jesli Prolog jest tym czym jest to i GRA jest TYM czym jest.

P.S korytarzowosc gry to NIC ZŁEGO ---jesli jest Bardzo dobrze uszyta--- Takim przykłądem korytarzowości gier które sa bardzo popularne jest gatunek SOULSLIKE --- tyle że do tego musi byc wpięta Odpowiednia AKCJA czyli walki --walki i jeszcze raz WALKI i to SPEKTAKULARNE ----TRUDNE WALKI.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.