Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Nie ma oficjalnych danych na temat sprzedaży na konsole. Patrząc po pozycjach na PS Store szacuję, że od daty premiery mogło to być ok. 8-10 tys. kopii (Succubus na większości rynków trzyma się dość dobrze - jest w przedziale 200.-400. miejsca na ok. 6000 gier dostępnych na PS).
Odnośnie tego co pisze LeszczePospolity - nie ma znaczenia, czy koszty portu zwróciły się czy nie, bo to problem ConsoleLabs. Madmind zarabia od pierwszej sprzedanej kopii (przychód po opodatkowaniu to co najmniej 40 zł z kopii).