~rony90

Nie ma oficjalnych danych na temat sprzedaży na konsole. Patrząc po pozycjach na PS Store szacuję, że od daty premiery mogło to być ok. 8-10 tys. kopii (Succubus na większości rynków trzyma się dość dobrze - jest w przedziale 200.-400. miejsca na ok. 6000 gier dostępnych na PS).

Odnośnie tego co pisze LeszczePospolity - nie ma znaczenia, czy koszty portu zwróciły się czy nie, bo to problem ConsoleLabs. Madmind zarabia od pierwszej sprzedanej kopii (przychód po opodatkowaniu to co najmniej 40 zł z kopii).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.