~gedomskitoCw33l

To jest chore, że kilku nagonów tutaj i jeden sprzedawczyk na twitterze wam wmówili, że są słabe wyniki.

17 mln zysku netto na grze, które miała premierę 4 lata temu! Wymagania wobec BCS są nienormalne, 11 Bit miał nieco lepsze wyniki za 4q, ale kosztuje 1,6 miliarda zł!

Tylko inne spółki mogą mieć c/z po 50-100 przed premierą 1 gry. Tutaj mamy c/z 12 przed premierami 3 gier oraz dywidendą i Chinami.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.