Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Cieszy to ogromnie gdyż Emplocity od lat tworzy inteligentnego Wirtualnego Asystenta pracownika konsekwentnie realizując swoją strategię rozwoju technologii automatyzującej procesy w firmach. Chcemy, aby konwersacyjna SI, voice i techniki rozpoznawania obrazu stały się standardem w każdej firmie. Wszystko wskazuje na to, że w 2023 r. adaptacja chatbotów w kontekście zastosowań użytkowych, w tym biznesowych przyspiesza, stąd cieszy, że konsekwentnie realizowana przez nas strategia znajduje uznanie u kolejnych klientów. W IV kwartale 2022 roku Spółka w dalszym ciągu dynamicznie się rozwijała. Kontynuowaliśmy prace nad nasza nową linię produktową – Wirtualnym Asystentem wspierającym pracowników produkcyjnych, celującą w bardzo ciekawy segment, który zdaniem Zarządu może w roku 2024 stać się jednym z wiodących linii produktowych Spółki. Okazuje się, że segment ten jest niezagospodarowany, zaś klienci potrzebują rozwiązań pozwalających na usprawnienie komunikacji i automatyzację procedur pracowniczych w zakładach produkcyjnych. Emplocity, posiadając zaawansowaną i elastyczną platformę jest w wyjątkowej pozycji do zaoferowania rynkowi rozwiązań, które zaadresują problemy obsługi pracowników liniowych. Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy z kilkoma dużymi firmami produkcyjnym